31 Ocak 2009 Cumartesi

kEŞkE!


Sıradan bir cumartesiydi işte, rutin hayatımı aynen uyguladıktan sonra, her zaman olduğu gibi pc yı açtım. Ve bloğuma girdim ve neşeli bir şeyler yazmayı planladım. Aynı anda fcbkuma da bakıodum ki birileri ıssız adamdan bi parça video eklemişler. Kendimi tutamayıp izledim, izledim, yaşlar süzüldü gözlerimden, durduramadım. İzlerken aklıma takılan bi kaç cümle vardı buraya yazacaktım, vazgecmiştim ama şimdi yazmak istiyorum;


-İkimize bi mutlu son yazdım sonra

O evde seninle birlikte oturduk, sustuk

Yanımda durdun sessizce..

Burası sondu başka bi yaşamdı

Sadece biz vardık

Bana baktın mavi ve telaşsız sustuk

"Başka bi yaşamda başka bi mutlu son

Biz bunu haketmiştik"

Hikayemiz orda bi yerde hep benimle duracak

İnsanın kokusu hep aynı mı kalırmış şaşırdım...


-Yok hiç kimse yok

sana yalan söylüyorum


Keşke zaman dursa

Sen hep orda dursan

Ve bana baksan öylece

Keşke böyle kalsak biz

Hiç bitmese...

Bunu sana söyeyebilmeyı ne çok isterdim

Sana söyleyemediğim ne cok şey var zaten

Neyse,

Hoşçakal Ada

Hoşçakal sEvgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder