24 Ocak 2009 Cumartesi

HaYaL mEyALLL




Yaa hem yoruldum hem de sıkıldım artık hep aynı işlerle uğraşmaktan..

Hep istediğim o günün gelmesini beklemekden de sıkıldım..
Ara ara kendime gaz veriyorum bak bu kadar bekledin az daha, az daha, diye diye onca seneyi devirdim ama her şey aynı hala beklıyorum...
Yine hazırlamam gereken bi proje var ama sırf onla ugraşmamak için yapmadığım iş kalmadı.

pc yi açıyorum, aaa bi kek yapayım diorum, bi de puaça, hepsi bitiyo oturuorum pc başına az biraz calışıorum zaten gün bitiyo. Sona ertesi gün tam başlayacam yaa bi arkadasa çıkayım, aa yenı bi tarif vardı dur onu deneyeyım, kilo adım az biraz yürüyeyım, vs vs vs akla gelecek her türlü sacmalıkla ugraşıyorum da projeyle ugraşamıyorum bir türlü...

Hem ben kardeşimi ve abimi özledim, bi kaç arkadaşımı da özledim, eskiyi özledim, sıkıldım bu şehirden,
bu binalardan, bitmeyen yollardan, kapalı havalardan, kat kat giysilErden bunaldımmm...

Şöle param olmalı kendimi Havaiye falan atmalıyım, ohh bi güzel güneşlenip bol bol yemeli içmeliyim.Denize girip yediklerimi eritmeliyim sonra :))

Sonra akşam için süslenmeli, bronz tenimi simli pudraya boğmalı şık şık giyinip kendimi canlı müzik olanbir yere atmalıyım.. Tüm bunları yaparken yanımda orda tanıştığım insanlar olmalı, daha öncekilEr değil. Keza kimsenin derdini tasasını dinleyemicem, kimsenin kprisiyle ugrasamıcam, malum kafa dinlemeye gidiyorum ben :)))
Ya ne güzel bi hayal oldu bu dur buna uygn bi de foto koyayım da kendimi kandırmam kılıfına uygun olsun....
Ps. Szler için de kokteylleri sunuyorum Buyrun alın bir tane ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder