6 Şubat 2009 Cuma

RüYAaaMm!!




Dün geceki rüyam beni bile şaşırttı yahu, anlatıyorum;


Şİmdi şirkette rutin bi gün, akşama dek çalışıyoruz sona arkadaşlar bana aşağıda birine sürpriz nişan törenı yapıcaz hadı gel diyo ve aşağıya inioyoruz. Organizasyon hazırlığı yapılıo falan o arada bi de bakıorum ki TARKAN gelmiş, bidiğiniz megastar Tarkan işte, oo meraba falan diyorum ama gayet coolum, gerçi dibim düşüo ama belli etmiyorum. Etrafındakı yılışık kızlardan olmayıp bu tavırlarımla etkilerım die düşünüorum içten içe. Derken biz bunla baya bi muhabbeti ilerletiyoruz. Bu sırada da ekip salonu hazırlamaya devam ediyo, oyun ekibi, masalar, müzisyenler yerini alıo. Bizlerde gösteri salonundaki izleyıcı ekip şeklinde karşıda toplu halde oturuoz ama ben TARKAN'la muhabbetteyım tabi. Derken arkadas gelıo bu sürpriz sanaydı dio senin nişanını kutlayamamıştık, burda tekrarlayalım dedik dioo, elindede kırmızı kurdalee!!!Hoppalaaa...


Dannnn!!! noluo lan diorum, meger ben nişanlıymışım zaten, ee yani şimdi bunu burda tam da TARKANIN yanında duyurmanın ne anlamı var, duyurmayı bırak nişan töreniiiii. Hiç üstume alınmıom lafı, duymazdan gelıom. Derken Seda Sayanın damar bi parçası çalmaya başlıo (ki pek de bilmem aslında n'alaykaysa) ve ben kız arkadasımla bagırarak ima yaparcasına şarkıya başlıoz. Kız bakıo benimki kenarda duruo, benimki kim mi ÖZCAN DENİZ!!!! yaa meger benimki özcan mış!! (Bu arada bilen bilir ben tam bir Özcan Deniz hastasıyımdır) Neyse kız bakıo "ya hiç oralıo olmuo biz imalı imalı şarkı sölüoz ama " dio. Bende amann bakmasa kaç yazar "neticede TAPUsu bende diyorum. Meğer ben evliymişim bunla!??? Özcan da cool cool takılıo ortalıkta. Bu arada Özcan sol yanımda bi kaç kişi sonrasında dururken, Tarkan da sağ tarafımda bi kaç kişi sonarsında duruo...


Yaa işte nasıl bi bilinç altıysa bu, nasıl bi rüya görmekse, ya da nasıl bir totomun açıkta kalmasıysa ben de anlamadım vala, ama güzell rüyaydı beaa ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder