12 Ocak 2009 Pazartesi

aYY bu bEni dEli EdEr


Bu bebe mal cidden mal ya daha da bişi demiorum
Salak kendince kararlar almışta benle görüşmicekmiş die.
Kararını da bi 8 aydır falan uyguluo, ama biz bunla süreklı karşılaşıoz bi şekilde bi araya gelioz, ben anlamadıydım önce bunun kararını, bi baktım sürekli kaçışta bu. En sonunda sordum sıkıştırdım da öle itiraf etti. Arkadaslar zaten biliomuş. Bakarmısınız ben de aptal gibi merak ediorum hasta falan mı die. Neyse ben öğrendikten sona çok sinirlendim ve tamam dedim öle olsun. Gerçi önce bi feyk attım sonra "tamam kararlarına saygılıyım" die msnden de fcbkdanda sildim engelledim. Aptal 15gundur girio bakıo ben yokum. Geçen arayacak olmuş yeni tel. nomu istemiş bizimkiler de vermemiş. Bu salak hala anlamamış. Neysekı bugun bi arkadasa başka bi vsile ile aratıp bunu da sölettım cevap:"İyi BOK yemiş" Terbiyesize bakarmısınız yaaa, sen aylarca arama sorma, hadi aramıon maiilerime falan gir be ne bilim fcbkdan takip et dimi ,onlarda yok. Sonada ben yapınca böle de. TERBİYESİZ... Sen daha durrrr, duuurrrr daha ne .oklar yicem ölece bakacaksın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder