30 Nisan 2009 Perşembe

FıNdIK BeYiNLiLEr sAvULuN uLEn




Ya gerçekten sinir oluyorum bu aralar iki kuruşluk aklıyla karşıma geçip beni alt etmeye çalışanlara gerçekten sinir oluyorum. Bi arkadaşım var kıza bu aralar bi haller oldu süreklı benle laf yetiştirme telaşına girdi. Hayır senin kapasiteni biliyorum ben zorunlu olmasam aynı odada zaten oturmam senle. Kimse kusura bakmasın bugun hiç de mütevazi olamayacağım yani. Profilime bakan görmüştür mıymıydan mızmızdan aklı kıt olandan hiç hoşlanmam ben. Kaşımdaki leb demeden anlamalı beni, bi çoguna anlatıosun bin defa en sonunda dönüp gene aynı şeyi soruyor işte bölelerine tahammül edemiyorum ben ve bi çogunda da sabredemeyip kırıyorum çıkışıorum gerçi sonadan da üzülüorum.. Ama bunlara zamanında tepki göstermezsen tepene çıkarlar..Bi kere yumuşak davranır güler geçersin bunlar hep böle olacak ya bu salak zaten demeye başlarlar. O yüzden koyacaksın tepkini zamanında bak bakalım aynısı oluomu.

hA bu arada gecen PUCCA nın bi yazısına yaptığım yorumun altına bi adsız yorum yazmış, her şey iimiş de biz anlamıomuşuz da her şeyi abartıyomuşuz da , yapamıosak çekilmeliymişiz de bla bla bla bi dolu saçmalık. Bu yorumu daha bugun gördüğüm için oraya bi şey yazmadım ama zaten sinirliyim buraya dökeyim bari dedim "ulan yazdıklarından ne ülkeyi, ne gündemi, ne dünyayı takip etmediğin belli, belkide o ufacık beyninle anca o kadarını anlıyorsun, belkıde tecrübesizliğin ve yaşanmamışlıklarınla hafsalan sadece bu kadarını algılayabilio. Yahu anlamıyosunuz bari yalan yanlış konuşup bi de kafa tutar havalara girmeyin bea. Herkese muhalif olmakla adam olunmuo veya herkese yalakalık yapmakla ...

Nese diceğim şudur ki "2 Kuruşluk aklıyla benimle sidik yarışına girenler, uzak durun benden uzak!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder