24 Nisan 2009 Cuma

şARkı TutmACa


Bu aralar bende bi huy başladı, bazı şarkıları dinlerken çok beğeniyorum ve mutlaka hemen yazmalıyım diorum hatta bazen öyle oluyorki daha dinlerken dur yazayım diorum bu ya şarkı ya da blog bağımlılığı yada yakın arkadaş eksikliği :///


Kar gibi örttüm üstünü, içinde tüm çiçekler
Birer birer titrediler
Uykusuzluğundan belli, kafanda birikintiler
Teker teker döküldüler

Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz!..
Bu su hiç durmaz!..
Yaşamak dopdoluydu akan pınarlar gibi
İnanmayanlar beklediler
Umutlarını borç verdin, cebinde hiç kalmadı
Dostların anlamadılar

Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz
Bu su hiç durmaz


Nar gibi güzelliğin gizliydi vereceklerin fazlaydı
İnsanlar inanmadılar
Sustun sustun konuşmadın, sonra kaçtın arkana bakmadan
İnsanlar şaşırdılar...


Vala yazan güzel yazmış bu parçayı. O yüzden sözlerini kendime yolluyorum. Bugunkü fal şarkısında bana bu çıktı. Bence bütün okuyanlara da bugun bu şarkı çıktı :) Eskiden şarkılardan fal tuatrdık bizim ufaklıkla "şimdi sıradaki şarkı bana gelsin" "hayır bana gelsin " "ya olmaz ama önce ben tuttum benim kaderimde var" "ya olabilir önce sen tuttmuş olabilirsin ama söleseydin, banane önce söyleyenin olur"...... "Hmm bu şarkı bana şundan gelsin, tamam bundan sonraki de bundan gelsin, ondan soraki de benden gitsin" die uzayan bir şarkı tutma listesi olurdu bizim evde.. :))) O zamandan takıntılı bebelermişiz.. Gerçi ben hala obsesifim arada bir tutuyo ve çekilmez oluorum.


Kıssadan hisse; Sen önlemler aldın, ben yasaklar koydum,önümüzde zaten hep barajlar vardı, ve bu su hiç durmaz..İnanmayanlar hep bekledi, insanlar anlamadı, insanlar inanmadı, sustun, sustuk sonra kaçtık arkamıza bakmadan başka şehirlere...başka insanlara...


2 yorum:

  1. Seninle aynı kanalda mıyız lan diye düşünüp korkutuyorsun beni :Pp
    hangi şarkı dilime dolansa onu yazıyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Kanallarımız diil ama frekanslarımız aynı olabilir :))))

    YanıtlaSil