15 Nisan 2009 Çarşamba

şImARIK HasTA :)


bLOg resmimi değiştirdim ve sanırım çok şeker oldu. Napalım hayatta gercek değişiklikler yapamayınca kendimizi ya saçımızla, ya takı tokayla, ya bilimum kıyafetle ya da sanal alemde değiştirebiliyoruz ancak..


Her neyse dünkü karamsarlığımın yerini bugun hafif bi yumuşama aldı , neden dersen hastayım ve sağlıklı olmanın çok daha önemli olduğunu Tanrı bana bir gece de öğretti :))


Bu arada PUCCA'nın izleyici olarak eklenmiş olmasına çook sevindim çünkü kendisini sürekli takip ediyorum ve yazılarına bayılıyorum , kendisini burada görmekten acaipp mutlu oldum. Blog yazdığımı kimse bilmediğinden şöle ballandıra ballandıra bi hava da atamıyorum yani

-- "Ay var ya hani şu blog dünyasının bir numaralı ismi PUCCA var ya hani kızımm benim sayfama bakmış yanı yorum bile bırakmış yane, hep diyorum ben süper yazıyorum ama siz kıymetimi bilmıyosunuz"" :))))))


Şaka bir yana blogla tanışıp sevmeme, blog yazarlarını takip etmeme, birinci sıradan vesile olmuştur kendisi, umarım yazdıklarından bir de kitap hazırlar ilerde..


Neyse bugunkü yazımı Türk müziğinin naçizane bir parçasının sözleri ile noktalamak istiyorum


"Hastayım,yaallnızımm,seni yanıııımmmdaa
bulup da baaaahhtiyaaarr öölllmeekk isstterimmm""


VEYA


"Ölüüürrseeemm yazıktırrr ssaağğnnaa kaanmadağğnn
Kolllaarığmm bbooooyynunnddaa hhaaallkalanmadağnnn""


Çok cıvık bi yazı oldu bu yahu hastayım ondan şımarabilirim :p





3 yorum:

  1. pucca sana yorum atınca boyun mu uzuyo :)) insanüstü bişey galiba pucca :))

    YanıtlaSil
  2. deme öyle canım, ne alemin bir numaralı ismi daha neler :pp bana gelmeden uuuuff kimler var :pP
    teşekkür ederim dötümü kaldırdığın için :pP

    YanıtlaSil
  3. bi dostcum iste senin için de yazarım bişiler :ppp

    Puccacım "fazla mütevazi olma gerçek sanırlar" :))))

    YanıtlaSil