7 Mayıs 2009 Perşembe

Pof Bu Erkek Milletine




Yaa bugun hava çook güzel, günlerden sonra yağmurun yerini güneş aldı, hava sıcak, gökyüzü parlıyor, ee tabı doğal olarak benim de içim kıpırdıo.. Ama gel gör ki bu kıpırtıya eşlik edecek bi tane Allah'ın kulu yok. Sabahdan beri odada verileri tamamlamaya çalıştım, işim ancak bitincede benimkine dedim ki hadi dışarda yiyelim, hem kahvaltı etmedim ben daha, tost da yerim, çay da içerim, hatta çorba da olabilir yok yok şu olsun bu olsun, hayır hayır şuraya da gitsek olur buraya da diorum. Ama karşımdakinde çıt yok. ee dedim ne diosun " işim var benim ya bi an once gideyim " ee bu saate kadar burdaydın, zaten öğlen arasına girdik şimdi tutup da koştur koştur ofise gitmek de ne oluo anlamadım ki. bi iki daha israr ettim baktım adam mızırdanıo. sona restimi çetim tamam sen beni .....'ya bırak ben şurdan Cenk'i arayım o gelir nasıl olsa dedim ve bi hışım aldım telefonu ardaım cenki hadi deim diğer arkadaşları da al ......'ya gelin bişiler yer gezeriz dedim." ama havamdan da geçilmio yanı benimkine karşı. Cenk demesin mi gelemem sözüm var""! -haydaa ee o kadar avır tavır yaptıydım ben ama benimkine nolcak şimdi, nolcak iişte göt gibi kaldım öle. iyi diiyip kapadım telefonu. Bu sefer bizimki hadi burda yiyelim ben gidiyim dedi hayır git yemege falan cıkmıom ben deyıp yolladım bunu. Ayyy çok sinir oldum haa ne var yanı bu güzel hava da çıksak , iki dolansak değişik bişi yesek, zaten öğlen tatili olmuş. Yok efendim bu erkekleri anlamak mümkün diil. Noldu işte bu havada kapadım kapıyı oturuorum net başında, hiç bişi de yemedim midem karnıma yapışmak üzere offff!!!!!
ps. yazıyı tekrar kontrol edemıcem hatalar af ola :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder