21 Nisan 2009 Salı

O KarE



Herkes çıktı çıt yok ofisde,sadece rüzgarın etkisiyle arada bir gıcırdayan pencerenin sesi duyuluyor sessizliğin içinde...

Of bekledim bugun herkes bi gitsin die şurdan, bi gitsinler de sessizliğin sesini dinleyeyim, hafif bir müzik açayım, bol kremalı bir nescafe hazırlayayım kendime şöle en dumanı tüteninden.. Evet gittiler, birer birer çıktılar, ben de açtım müziğimi koydum kahvemi keyif yapayım dedim. Kahveyi yudumlarken yine geldi aklıma dün nette gördüğüm o kare. Dün bi ara dürttü şeytan açtım fcbku bakiim bi şuna dedim, baktım yeni foto eklenmiş hatun kişi yazmış altına "büyük aşkım" die, bizim ki de suratsız suratsız bakmış objektife.. poff.... O kare kafama kazındı sankı gözümün önüne gelio ve bi ses yankılanıo kulaklarımda "büyük aşkım" pofff...

Ne aşkmış be kardeşim, kıza yapmadığını bırakmadı hala aşkım dio, bazı kızları anlamak gerçekten zor, böleleri mazoşist oluolar, "döv, öldür beni yine severim seni, çekinme hakaret et, aldat, tekmele, istediğini yapabilirsin yine de sen benim büyük aşkımsın"!? Allahım ya ne salak kızlar var şu hayatta onlara yeterki erkek olsun, onların olsun hayattan daha da başka bişi istemezler... Bunlardan bi tane de bende var yani bi kız arkadasım işte tam da böle, yeterki fonfon olsun ona başka kimseye gerek yok hıh aman ne matah şey kuzum . Neyse konu açılınca sinirleniorum o yuzden bu konuyu kapatııorum. : ///


Geçen blogları geziom, kimi yemek tarifi vermiş kimi el emeği marifetlerini sergilemiş dedim ya ne hoş, keşke benim de zamanım olsa da şuraya renk renk şeyler hazırlayıp koysam. Gerçi maymun iştahlıyımdır ben önce heveslenirim başlarım ama daha yarılamadan sıkılırım olduğu gibi kalır ha o arada başka şeye merak sarar ona başlarım o da tabi aynen kalır :)))


Neyse okuyucu hayat oku oku bitmıor be, ama sen bana bakma gene de bu bloğu oku :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder