18 Nisan 2009 Cumartesi

ÇİLeKLİ!!!


Ruhum şöle az biraz güneş görmeye görsün, burnum az biraz bahar kokusu almaya dursun, bi de fonda şöle gitar eşliğinde çilekli milekli bi şarkı çalmasın işte o zaman "tutmayın beniii" hallerim başlar...
Gülben Ergenin yeni cdsini dinliyorum, fonda da proje hazırlıyorum yine, camdan bakınca her yer günlük güneşlik, camı açıyorum hava göründüğü kadar güzel değil, sert bir rüzgar esiyor tıpkı hayat gibi.. Her neyse "Çilekli" die bi şarkısı var bayıldım, tam benlik hemen blogcularla paylaşmalıyım dedim, malum onla paylaşamıo olunca kendimi böyle frenliyorum :p
Buyrun sözlere bi göz atın, yaw şuraya müzik eklemeyı becerebilsem bunlara hiç gerek kalmayacak ama insan teknoloji özürlü olmaya görsün :))




Aşkın bir tarifi olmasa
Seni nasıl anlatırdım
MütEMadiyen anarmıydım adını
Bilirsin hassasımdır kOnu sen olunca

Gözlerindeki bereketli toprakta açmak gibisi var mı
Sen hayatımdasın ya bundan böyle
bEnim içim acı tuTar mı
VaRlığın öyle bi sevinçki burnumda çilekli sakızımın kokusu
Dertlerimi sayfa sAyfa savurdum
mümKünse gelmesin yeNisi
Zaman Ne demek adını sen de unUttum
biliyorsa söylesin birisi
Gel saklanalım hiç bir ayrılık bulmasın biziii

Gel saklanalım kimse bulmasın bizi :))))

Ps. Biz zamanında (üniversite yıllarında) bunla kaçmayı düşünmüştük tabi birlkte değil herkes ayrı ayrı düşünmüş hahaha :)) [Gerçi arada birlikte hayal kurduğumuz da olurdu, paramız olmadığından bi gecekondu tutacaktık, hatta bi arkadaşının yaylada ahşap bi evi varmış oraya gidermişiz, bu da çalışırmış eve ekmek getirirmiş, bi tane de arkadaşımız var İstanbulda, o da aldığı bursunu bize yollıcakmış, kimse bulamazmış bizi!? Ha bide o aralar yabancı damat diye bi dizi var , orda nehir erdoğan nikomuyla kaçmaya karar veriyor, ablasıyla sarılıp ağlıyorlar nazlıı gitme die , biz de bizim ufaklıkla izlioz bunu, derken ikimiz birden başladık ağlamaya ve birden sarıldık yaa abla die ağladı bizimki annemde tek kaş havada noluo bakışı fırlattııydı hahahhaa :)))ya ne günlermiş tabiki bunların hiçbirisini yapamadık, sadece dilimizdeydi, biz de ne cesur bi yürek, ne de etrafındakileri üzebilecek kadar taş bir kalp yoktu, ammannn neyse eglenceli yıllardı :p]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder