18 Mayıs 2009 Pazartesi

Dean Martin ve kırmızı sandalye


Bu aralar latin oldies, oldies but goldies türü parçalara takılmış durumdayım.
En son Dean Martin'in cd sini aldım. Süper parçalar var.
Benim favorim "that's amore". Sabah dinlerken kendimi birden parçanın hatta filmin içinde buldum. Bi baktım arabanın üzeri açık, kırmızı eski modellerden. Başımda puantiyeli bi eşarp, üzerimde dar, geniş yakalı bir bluz ve altımda kalın ve dar bel yeri olan kabarık bir etek malumunuz o da puantiyeli. Gözlerimde iri camlı güneş gözlükleri. That's amore çalıyor, rüzgar esiyor, eşarp uçuşuyor ben ritim tutuyorum, yanımda da Dean Martin oturuyor, arabayı kullanıyor, vauuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvv...
Sonra bakıyorum yok yahu bu Dean değil Janjanmış meger gülen haylaz gözlerle bana bakıyor, biraz daha dikkatli bakıyorum yok ya o da diilmiş meger kimse yokmuş yanımda gözlerim doluyor, şarkı yavaşlıyor, araba duruyor bi de bakıyorum ki altımdaki de kırmızı renkli dönen sandalyeden başka bişi değilmiş oysaki :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder