14 Şubat 2009 Cumartesi

AMA NE GÜN BEA!?



Ya ben ne şanssız bir insanım ya, hiç bir özel günü istediğim gibi kutlayamıyorum. Tanrım nedir benim günahım ya. Çok şey mi istiyorum. Sadece sıradan olan manasız hayatımı biraz renklendirerek kendimi sahte dünyada kandırmak için uğraşıyorum ama her seferinde elimde patlıyor. Malumunuz bugun sevgililer günü ve ben aptallığıma doymamayım bir kez daha özendim, kaşlarımı aldırdım, saçlarımı yaptırdım, makyajımı da hallettıkten sonra bir de güzel giyindim düştüm yollara. Ayağımda süet çizme, üzerimde mini etek ama tam yola çıktım nasıl yağmur başladı anlatamam. Süet çizmeler oldu sana SUet çizme, içi su doldu. Neyse dedim ya olsun, canımı sıkıp günün ahengini bozmayayım. Sevgili fonfonum beni karşıladı ve başladı "nereye gidelim, ne yapalım" --Al sana bi kaya,nerene dayarsan daya derdi anneannem kızınca. Bi kere de bana sorma be adam bi kere de ayarla, çek kolumdan yürü şuraya gidiyoruz die.



Ya dedim işte farketmez ..... ya gidelim, arkadaslarla da sabah konuştum uyarız dediler, arayalım gelsinler dedim. Geldiler, yemek yedik. Başladılar "ne yapalım nereye gidelim" Şuraya gidelim diorum tamam diolar baya bi yürüyoz önüne gelıoz "yok ya bura ii diil" ee tamam diorum nereye gidelim "buraya gidelim " diolar hopp dönüoz başlıoz yürümeye baya bi gidioz biri ordan başlıo "yok ya şimdi park yeri bulamayız orda hem her yer doludur ," benimki de "evet ya napacaz park bulamayız " haydi bakalım o kadar yolu geri yürüdükten sonra tekrar geri dönmeye karar veriolar. Elimde de yemek yediğimiz yerde elimize tutuşturulan fasondan bi kalp balon var. (baya bi taşıdım onu.) Sonra sinir geldi tabi bana bunların kararsızlıklarından ve benimkinin boşvermişliğinden. Adam resmen üşengeç, özensiz. Kızıp aman ya atıorum ben bu balonu dedim . Bizimki de "at tabi ya ne taşıosun " demez mi. Hödük ben ima yapıom o umursamaz at dio. İnsan kendisi bi balon alır ki çok sevdiğimi de bilio, her yer baloncu kaynıo, çeşit çeşit balonlar. Kendi almadığı gibi elimdekinin de bi önemi yok yanı. İŞte o an tamam dedim ya yemişim sevgilisini de gününü de. İnsanlar kalaslaşmış, duygusuzlaşmışlar. Öylesine yaşıolar, robot gibi. Gittik oturduk bi yere bir sürü lcd tv var duvarlarda hepsi de lig tvde maçı yayınlıo.. Yaa dedim yaa sabırr.....ve sustum ve sustum ve sustum, hızla biramı içtim hadi dedim eve gidicem ben gidicem de yatıcam, yatıp uyuyacam, uyuyup rüyalarımda mutlu olucam. Ulan janjan tüm bunların müsebbihi sensin ya, sen de mutsuz geçir inşallah bu ve tüm böle günlerini, o kadar sölüyorum!






ps. Aramadı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder