14 Temmuz 2009 Salı

Gürültülü Sessizlik

Herkese selamlar, öncelikle yeni bir izleyici gelmiş "absalom", ne güzel yapmış hoş gelmiş :)))

Cuma günü kutlamamız vardı. O kadar heyecanlıydım ki anlatamam, çok kalabalıktı, vee bu sefer tüm sevdiklerim oradaydı. Yanlış anlamadınız tümm diorum evet evet janjan da gelmişti. Süprizde engel tanımayan bu insan evladı çiçeklerinden sonra kendisi de orada hazır ve nazırdı. Ama gelin görün ki 1 kelime bile konuşamadık desem yeridir. Çünkü çook kalabalıktı ve bir an olsun boş kalamadım. Zavallım o da hiç yaklaşamadı farklı bir bölmede diğerleri ile oturup beklemek zorunda kaldı. Arada bi geçiyor şöle bi bakış atıyor o kadar.. Yani anlayacagınız o kadar aydan sonra iki satır konuşamadık..

Ünlü söz yazarı üstad serdar ortacın da dediği gibi "iki sohbet aralığı bizim mesafemiz geldim anlamıyor" :))) durumu oldu resmen. İnanın bu çok kötü bir şey. O kadar sevdiğiniz uzun zamandır görüşemeidğiniz ve geçmişte çokça şey paylaştığınız bir insan aylar sonra geliyor tam da yanınızda, karşınızda duruyor ama tüm yaşananlardan sonra iki satır konuşamıyorsunuz...İnsanın içine öle bi oturuyor ki anlatamam..Diyorsun ki keşke bunların hiç birisi olmasaydı da canım arkadasım gelmiş, hoş gelmiş deyıp sarılıp, havadan sudan hayattan uzunca bir sohbet edebilseydik... Ama olmuyor işte hayat en mutlu gününde bile keşkelerin gölgesi altında ilerlemeye devam ediyor..
Neyse gece ilerledi, kadehler ardarda yudumlandı, alkolun gözüne vuruldu. Ama ben bu sefer temkinliydim yılbaşı gecesi rezaletinden sonra bi de karşımda janjan dururken çok içmek istemedim. Ama bol bol şarkı söyledim.. İmalı, imasız, ve ölece oturdum, herkesi dinliyor gibi göründüm, herkesle ilgileniyor gibi.. ama aklımda tek bir sey vardı ve aslında heryer boştu, sankı kimse yoktu müzikte calmıyordu zaten ...
Sonra bu bi parça istedi "Yak gel"


Uzun oldu, ne zor oldu
Kalp yoruldu dön gel, her şey kalsın
Yalnız aşkla,yalnız aşkla dön gel
Affettim kendini akla
SEn de aşkla yalnız aşkla dön gel
Yak gel bildiğin ne varsa, sat gel
Gözüm yok para pulda
Yalnız sanadır bu hasretim
Dön gel vaktimiz daraldı
Zaten bu yalan dünyada
Gel inadı sevdiğim.


Diyecek bir şey bulamadım...

Dün gitti, artık bir daha ne zaman görüşürüz Allah bilir,
-İyi yolculuklar
-Kendine iyi bak.

anca bu kadar ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder