20 Aralık 2008 Cumartesi

Yaşasın yeni yıl gelioooo!!


Her sene yılbaşı yaklaşırken içimi bir sevinç alır, böle lüzumsuz bir kıpır kıpırlık, bi yenilenme isteği, değişim arzusu...

Bu süreçte bayılırım süsler alayım, bol bol mağza gezeyim, ıvır zıvır ne varsa toplayayım Noel babasından,mumluklara, toplara, minik davullara hepsine dayanamam. Dükkanlarda görür görmez alır eve gelince de bir heves hepsini ayrı ayrı inceler mutlu olurum. Herkese hediyeler almak geçer içimden, renkli yılbaşı kartları atmak bir de...

Her sene yılbaşı gecesi ne giysem diye dergileri karıştırır bu senenin makyaj trendi nasıl olacak die bilimum tarama yaparım. Duyanda beni lüks bi yerde sosyete ile birlikte kutlama yapacak sanır :)))

Oysaki çoğunlukla evdeyimdir!! Üzerimde rahat ama yine de yeni kıyafetlerim olur. Sacım başım yapılıdır hani. Yeni yıla yeniyle girmenin uğruna inanırım ben. Ha bide kırmızı ile :) Yaşı bi hayli geçkin olan anneannem de aynı benim gibi düşünür, ben de üşenmem her yıl yeni bir kırmızı da ona alırım :)

Bu sene daha yeni başladım süsleme telaşesine ama nedense pek bi hevesim yok, dışardayken bakıp inceliyorum hatta alıyorum ama eve gelince ölece koyuyorum bi köşeye...

Belki sevdiklerim hep uzakta bu yıl ondan belki yaşlanıorum ondan...

Çocukken her yılbaşı gecesi evde olurduk, annem güzel bi menü hazırlardı ki bu menü yılbaşının klaisk menüsü idi; rus salatası, hindi, çorba,turşu, iç pilav, yaprak sarma, yaş pasta, cips, kuruyemiş, kola,meyve... gece 24.00'ekadar yerdik durmadan. Küçük kardesimle ben tv kanallarına inat mutlaka bir yılbaşı programı hazırlardık. Programımızda mezdeke, kakılmışla itilmiş, sürahi hanım ve dönemim politikacılarının taklitleri olurdu. Sona annneannem kalkar döktürürdü, sona hep birlikte tombala oynardık ki çoğunlukla yüterdim (yütmek fiili eskilerden kalma ama sevimli içten bi fiil gibi gelir bana) ben onları :)))

Büyüdük ve tabi yılbaşlarının tadı da değişti aile kalabalıklaştı, yeni insanlar girdi hayatlarımıza, ve üzüntülü olaylar,yenen kazıklar, can yakan ayrılıklar... ve tabii değişti yılbaşları.

İnşallah bu sEne güzel bir yılbaşı geçiririz!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder