22 Aralık 2008 Pazartesi

Körlerle Sağırlar


Şu hayatta hep mi körler sağırlar birbirini ağırlar durumu söz konusu olur ya?
Ben daha bu yaşımda anladım bu memleketin neden hızlı ilerleyemediğini
İdealistlik, çok çalışma, zeka falan hikaye bunlar fason şeyler körlerle sağırlar için
Onlara şölee şatafatlı bi yağcılık gerek, bi ben yiyemiorum al sen yecilik gerek, bi aslansınız kaplansınızcılık gerek...
Ha bi de bunlarda en ufak eften püften bir konuyu bile abartma,büyütme olayı vardır artık ugrasırlar da uğrasırlar halledene kadar, sanırsınız dünyanın en önemli işini hallediolar ulan ben oturup kafa bile yormam böle şeyler için. İşte bide buna tilt oluorum ben.
Az önce yine "bir körler sağırlar birbirini ağırlar" toplantısından çıktık, birileri konuştu diğerleri alkışladı, birileri bişiler sölicek oldu körler görmedi sağırlar duymadı zaten,
o birileri de ölece sustu..
Ve ben bu durumdan oldukça sıkıldım artık, gerçi bunları çok da ciddiye almıyorum en uygun yerimle gülüorum hallerine :)))
PS. Bu fotoda buraya olmadı pek ama idare ediniz sevgili okur.

1 yorum:

  1. düşünce dünyan ne kadar büyük ise o kadar mutsuz oluyosun bu dünyada. en iyisi küçük insanları küçük dünyalarında yalnız bırakmak...

    YanıtlaSil