22 Ağustos 2009 Cumartesi

BEYAZ YALAN


Sevgilim otur biraz konuşmamız gerek
Sana hiç yalan söylemedim bil
Ama bazı şeyleri biraz eksik anlatmış olabilirim
Yıkılmayız yağmasak da gürleyen cinsdeniz
Bulunmaz taşlardan bir kolyeyiz
Kopmayız küçük sağlam düğümlerle uğraşmayız
Buzdağının altında üşüdüm yalnız kaldım
Mevsim geçsin diye bekliyorum
Kur yapanın tuzağında çaresiz kıvrandım
Üzüntümle yüzleşiyorum
Sev beni senden tek dileğim sev beni
Dinle beni açma geçen bölümdeki
Alkışlanmamış üzmüş kırmış perdeyi
Beyaz yalan beyaz yalanlar diyorlar adına
Günahları kendi boyunlarına
Bence palavra hepimizi seni de beni de yiyorlar

En temiz duygularımla sevdim ben seni
Ama şartlar denen o vahim şey
Caydırmış olabilir bunca mahur aşkzedeyi
Geç beni biz diye bir film olsun vizyonda
Resimlerin duvar kağıdında mutfağımda
Yatak odamda her yerde senlik var
Koydum başımı üstüne kalbini
Yüksekten daha iyi gör diye gerçekleri
Tehlikeleri anlık bozuk insan hallerini
Bildim tenimin kıvamı senin

Beyaz yalan beyaz yalanlar diyorlar adına
Günahları kendi boyunlarına
Bence palavra seni de beni de yiyorlar....

Off bu aralar favori parçam bu tüm sözleri güzel ama özellikle de nakaratına bayıldım

Evet bence de palavra hayat denen şey, seni de beni de yiyorlar....

pS. Fotodaki de tesadüfe bakın ki (?!) aynı Janjan :)





2 yorum:

  1. ahaha burda benim eski sevgilime benziyor patates.. aslında alakaları yok ama burda benzemiş. demekki kenanın bu fotosu aldatıcı:Pp

    YanıtlaSil
  2. galiba kenanın bu fotosu hangi açıdan bakarsan bak sana bakıo gibi duran mona lisa resmi gibi ama ufak bi farkla bunda kim bakarsa baksın kendi fonfonuna benzetio hahaha :))))

    YanıtlaSil